Ofte stillede spørgsmål

Ofte stillede spørgsmål

Oftest stillede spørgsmål

Skal man have en konto for at kunne handle hos GreenOS?

Nej det skal man ikke. Man kan sagtens handle på webshoppen uden at være oprettet som bruger. Du kan oprette en bruger hvis du ønsker at lave ønskelister og favorit lister, samt se dine gamle ordrer.

Jeg er ikke hjemme når mine varer kommer.

Er du ikke hjemme, når vi leverer pakken så vil pakke oftest blive stillet foran din hoveddør, medmindre andet er oplyst. Vi leverer også til jer, der bor i aflåste opgange. Vores fragt firma leverer i tidsrummet kl. 8-18, hvor budene vil forsøge at komme ind i opgangen og stille din pakke. Hvis du vurderer, at budet ikke har mulighed for at komme ind i opgangen i dagtimerne, kan du indtaste din firma adresse ved bestillingen, i stedet for din privat adresse eller skrive koden til opgangen i kommentarfeltet. Du kan også tilføje en nabo der kan ringes på ved. Budet vil så vidt mulig prøve at kontakte dig telefonisk hvis de ikke kan få adgang til lejligheden. Budet tager under ingen omstændigheder pakken med retur til os.

Kan jeg bestille til pakkeshop?


Ja, det kan du sagtens. Vi har fri fragt til pakkeshop v. køb for min. 499kr. Vi sender til den pakkeshop der er nærmest din valgte leveringsadresse.

Kan man hente sine varer hos jer?

Nej, det kan man desværre ikke på nuværende tidspunkt. Vi har ikke lige pt. setuppet til at kunne tilbyde afhentning.

Er jeres fragt/emballage bæredygtig?

Vores bæredygtige fokus er naturligvis på fragt og vores emballage, hvor vi nu kan sige at vi næsten, kun bruger genanvendt emballage til at sende vores ordrer i. Dette sker ved at vi samler emballagen fra produkter vi får hjem, samt emballager fra vores nabovirksomheder. På den måde sparrer kunden emballageprisen og vi sikrer et mindre C02 aftryk. Det er vist hvad man kalder et win-win ☺.

Kan jeres køleelementer genanvendes?

Det kan de i hvert fald! Vask det blot nænsomt med vand, tør det af og det er klart til brug igen og igen.

Hvad koster det at få leveret sin ordre?

Forsendelse til hjemmelevering 59kr for alle ordre under 499kr

Forsendelse til pakkeshop 39kr for alle ordre under 499kr.

Forsendelse er gratis på alle ordre over 499kr. til pakkeshop.

Ønsker du dine varer til hjemmelevering ved køb for over 499kr. koster det dog kun 49kr..

Der kan tilkøbes køleemballage på 35kr ved køb af kølevarer. LÆS MERE HER

Hvor lang tid tager leveringen?

Normal leveringstid til adresser i Danmark er 1-4 hverdage efter vi har modtaget din ordre afhængig af om din ordre er en lagervare. Oftest 1-2 dage. Haster din ordre er du velkomment til at kontakte os på info@greenos.dk.

Er alle jeres produkter 100% veganske?

Ja! Selvfølgelig er alle vores varer 100% veganske og derved også 100% laktosefri

Særlige forhold ved levering

Greenos.dk leverer til hele Danmark. Vi sender varer ud mandag-tors. Vi sender ikke varer ud fredag og i weekenden, da varerne her vil strande ved fragtfirmaet weekenden over. Alle ordrer som indeholder køleemballage vil blive sendt på mandage og torsdage hver uge. Vi kan ikke levere bestillinger som har tilvalgt køleemballege til ikke-brofaste øer - bestilles der med køletillæg kan vi ikke garantere at det vil kunne holde. Vi kan kun sende ordrer der ikke indeholder køl/frostvarer til ikke-brofaste øer.

Leveringstid

Normal leveringstid til adresser i Danmark er 1-4 hverdage efter vi har modtaget din ordre afhængig af om din ordre er en lagervare. Ofte vil leveringstiden dog være 1-2 hverdage. Skal du bruge din vare på en speciel dag, så kontakt os endelig på info@greenos.dk - så vil vi sørge for at fremprioritere den. Når vi sender din ordre fra os er den hos dig dagen efter.

Hvorfor sælger i “Stop madspild” varer?

Vi forsøger også at hjælpe vores leverandører med at aftage varer med kort "bedst før" dato til en reduceret pris, for at se om VI kan nå at sælge dem, istedet for at de bare bliver kasseret hos dem. Gør en god handel, for dig og for miljøet! Bemærk dato'en på varen er en "bedst før" dato. Ikke "sidste anvendelses dato" Det vil sige at varen sagtens kan indtages efter "bedst før" dato'en. Vi sælger ingen vare i denne kategori med "sidst anvendelses dato" mærkning. 

Hvad hvis jeg ikke er tilfreds med mine varer?

Hvis du mod forventning ikke er tilfreds med dine varer, skal du hurtigst muligt kontakte GreenOS på info@greenos.dk med dit ordrenummer.

Jeg vil gerne vide hvornår en varer er på lager igen.

Har vi desværre ikke din yndlingsvarer på lager mere, så kan du nemt skrive dig op til at få besked lige så snart vi har den igen. Inde på produktet vil du i højre side finde en boks hvor du kan indtaste din mail. Du er også velkommen til at skrive til os på mail hvis du ønsker en præcis dato for hvornår varen er hos os igen.

Køletillæg, skal det vælges når man køber kølevarer?

Du bestemmer selv om du ønske at tilkøbe køleelementer. Læs mere HER

Jeg har ændringer til min ordre. Hvad skal jeg gøre?

Du skal kontakte GreenOS på info@greenos.dk hurtigst muligt med dit ordrenummer.

Hvad kan jeg betale med?

Hos Greenos.dk kan du betale med ét af følgende dansk udstedte betalingskort: Visa/Dankort, Mastercard, Maestro, Visa Electron og JCB.

Læs mere om GreenOS

Vi har lavet et lille skriv om os som virksomhed. Det kan du læse mere om HER

Andre spørgsmål

Du er altid velkommen til at skrive til os på info@greenos.dk

Net Orders Checkout

Item Price Qty Total
Subtotal 0,00 kr
Shipping
Total

Shipping Address

Shipping Methods